
Jak wyszukać towary, które były synchronizowane z Baselinkerem, a teraz już nie są - ERPIT eCommerce Sync
Potrzeba biznesowa
Czasami zauważamy problem przy jakimś produkcie, okazuje się, że nie jest on synchronizowany z Baselinkerem, a powinien. Po zidentyfikowaniu przyczyny okazuje się, że towar nie jest oznaczony do synchronizacji ale posiada identyfikator Baselinkera. Ponieważ identyfikator jest nadawany podczas synchronizacji to jest bardzo prawdopodobne, że synchronizacja tego towaru została wyłączona. Wtedy nasuwa się pytanie. Czy to jedyny taki towar? Dalej przedstawiamy prosty sposób pozwalający wyświetlić wszystkie takie towary.
Co będziemy filtrować?
Jak już wspomniano interesujące nas towary nie są oznaczone do synchronizacji i posiadają wypełniony identyfikator Baselinkera. Musimy zatem wyświetlić na liście towarów te dwa pola. Tylko jakie to pola?
Domyślna konfiguracja
Jeżeli nasza konfiguracja dodatku ERPIT eCommerce Sync jest domyślna tj. mamy zdefiniowane tylko jedno konto i jest to właśnie konto Baselinkera to potrzebujemy następujących cech:
- ErptEcommerceSynchrWarKon - warunek konieczny synchronizacji - cecha warunkowa
- ErptEcommerceId - identyfikator towaru
Sprawdzenie w konfiguracji
Aby sprawdzić nazwy pól w konfiguracji należy wejść w Narzędzia >> Opcje. Następnie wybieramy po lewej:
- ERPIT
- e-commerce
- Konfiguracja
- Dalej po prawej wskazujemy konto, dla którego sprawdzimy cechy
- Wybieramy zakładkę towary
- W sekcji konfiguracja cech odczytujemy nazwę pola ID
- Odczytujemy nazwę pola Synchronizuj war. konieczny
Odczytane nazwy to nazwy pól, które wyciągamy na listę do filtrowania.
Wyciągnięcie na listę
Jak wyciągnąć pola na listę. Zobacz film.
https://www.youtube.com/watch?v=2MbAOxBTWts
Dzięki odfiltrowaniu zgodnie z przewodnikiem otrzymamy listę towarów, które potencjalnie były synchronizowane, a teraz nie są.
Może się oczywiście zdarzyć, że towar nie był synchronizowany, a jego identyfikator został wprowadzony ręcznie.