Miniaturka artykułu
Opublikowano: 21-04-2022, Łukasz

enova365 - CRM

Moduł CRM jest bardzo elastyczny dlatego może być używany w różnych przedsiębiorstwach bez względu na branżę, czy też wielkość firmy. Służy kreowaniu, zarządzaniu oraz podtrzymywaniu relacji z kontrahentami.
Funkcjonalność modułu CRM oprócz standardowych rozwiązań (rejestracja danych o kontrahentach oraz kontaktach z nimi) posiada  obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W wersji złotej można dostosować wygląd, a także zachowanie programu w zależności od potrzeb firmy poprzez zdefiniowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM.

Budowa modułu:


  • Kontrahenci  – lista wszystkich kontrahentów, która dostępna jest w kilku miejscach w systemie;
  • Kontrahenci wg kategorii  - folder zawierający standardowe oraz niestandardowe kategorie kontrahentów
  • Lokalizacje kontrahentów  – lista adresów dodatkowych dla kontrahentów, może zostać wykorzystana np. do wprowadzenie wielu siedzib Kontrahenta czy też lokalizacji Magazynów etc.;
  • Osoby  – lista Osób kontaktowych danego Kontrahenta oraz innych podmiotów (banków, urzędów);
  • Wizytówki  - lista potencjalnych klientów;
  • Kampanie – lista Kampanii prowadzonych w module CRM;
  • Projekty  – lista Projektów prowadzonych w module CRM;
  • Leady  - lista zarejestrowanych szans sprzedaży;
  • Transakcje  - lista Transakcji dodanych w obrębie modułu CRM
  • Zadania  – lista Zadań przypisanych do wszystkich Operatorów, zawiera zarówno Zadania do wykonania jak i już zrealizowane;
  • Zdarzenia  – lista zarejestrowanych Zdarzeń;
  • Moje zadania  – lista Zadań oraz Zleceń do wykonania przez aktualnie zalogowanego Operatora, można na niej również wyświetlić listę Zadań zleconych innym operatorom przez aktualnie zalogowanego operatora.
  • Korespondencja  – pozwala na wysyłanie tej samej wiadomości do wielu Kontrahentów jednocześnie, zawiera listę wiadomości, zarówno już wysłanych, jak i tych będących w przygotowaniu;
  • Aktywności  – lista wszystkich działań przypisanych do poszczególnych Operatorów; Teczki - lista zawiera Teczki prywatne oraz publiczne;
  • Zasoby  - zawiera listy zasobów, ich rezerwacji, sprzętu oraz pomieszczeń;
  • Poczta  - zawiera skrzynkę odbiorczą, wiadomości wysłane oraz kopie robocze.

Zarządzanie relacjami z kontrahentami


enova365  umożliwia wygodny dostęp do informacji o działaniach z kontrahentami (zadaniach i zdarzeniach) w różnych kontekstach. Na kartotece kontrahenta dostępna jest lista wszystkich aktywności związanych z danym kontrahentem. Z kolei na liście Moje zadania operator może zobaczyć zadania, które przydzielono mu do realizacji, jak również zadania, które on przydzielił do wykonania innym.
  • rejestracja zadań – zadań do wykonania (np. wysłanie materiałów marketingowych, spotkanie z kontrahentem),
  • rejestracja zdarzeń z kontrahentami – zdarzeń jakie nastąpiły w relacji (np. notatka sporządzona pod rozmowie telefonicznej, otrzymanie pisma od klienta).
Działania można połączyć w projekty, gdy są związane z jednym klientem oraz są wykonywane w celu osiągnięcia zamierzonego celu.
W kampanię można połączyć grupy projektów odnoszące się do wielu kontrahentów, ale mające ten sam cel.
Korespondencja seryjna pozwala na przygotowanie szablonu listu i wydrukowanie go dla wybranej grupy kontrahentów lub przesłanie go pocztą elektroniczną. Taka korespondencja jest zapamiętywana jako zdarzenie związane z tym kontrahentem.
Dostępne są też kreatory, czyli narzędzie które umożliwia wprowadzanie danych przy użyciu jednego okna (nie trzeba przełączać się miedzy zakładkami, czy też modułami).
Istnieje możliwość przechowywania, a także archiwizowania dokumentów dotyczących kontrahenta w różnych formatach (.doc, .pdf,.xml, .jpg) przy użyciu załączników.

Przyjmowanie zleceń serwisowych


  • Rejestrowanie serwisowanych urządzeń. Planowanie przeglądów dla poszczególnych urządzeń.
  • Tworzenie zlecenia serwisowego przy przyjęciu urządzenia do naprawy lub przeglądu, trafia ono automatycznie na listę zadań, które ma wykonać serwisant.
  • Dostępna pełna historia napraw wszystkich urządzeń
Prowadzenie wypożyczalni
Prowadzone są dwie listy:
Urządzenia – gdzie określony jest aktualny stan (czyli czy np. urządzenie zostało wypożyczone) oraz pełna historia wypożyczeń.
Wypożyczalnia – która może mieć powiązania z serwisem (ponieważ urządzenia muszą być poddawane przeglądom i naprawą).

Zalety modułów grupy CRM


  • Tworzenie bazy kontaktów.
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
  • Łatwy dostęp do informacji o klientach.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Poprzez przydział zadań oraz ich kontrolę występuje sprawna organizacja pracy.
  • Zwiększa zadowolenie klientów.