Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Tytuł miniatury
Ikona udostępnienia na Facebooku Ikona udostępnienia na Twitterze Ikona udostępnienia na Linkedinie

Co nowego w enova365? Wersja 2006 dostępna

03 sierpień 2020
ikona autora Paulina

Opublikowana została wersja 2006.0.0 enova365. Jest to wersja rozwojowa, obejmująca funkcjonalności prawie wszystkich obszarów systemu. Wymaga także konwersji bazy.

UWAGA! Informujemy użytkowników systemu Windows 7, że zauważyliśmy istotne problemy z wydrukami w wersji 2006 i sugerujemy wstrzymanie się z instalacją wersji na tym środowisku.

Instalator wersji 2006 dla Naszych Klientów znajduje się tutaj.

Zmiany w module Kadry i Płace:

  • Wynagrodzenia
    • Przestój. W czynności Import nieobecności z PUE obsłużono usuwanie stref przestoju ekonomicznego zachodzących na okres nieobecności importowanych z PUE.
    • Składka Zdrowotna. Poprawiono naliczanie składki zdrowotnej na wpłacie korygującej.
    • Wynagrodzenie za urlop. Poprawiono naliczanie wynagrodzenia za urlop, jeżeli za miesiące poprzedzające nieobecność Urlop wypoczynkowy były uzupełnione Podstawy naliczania urlopu wypoczynkowego.
    • Prawa dostępu. Poprawiono odczytywanie praw dostępu dla operatora w czasie naliczania wypłaty (Kadry/Pracownik/Simple - Prawo do informacji o zaszeregowaniu).
  • Pulpity
    • Zoptymalizowano kod definicji e-wniosków opartych o definicję dokumentów dodatkowych, w celu uproszczenia wprowadzania w nim modyfikacji.
    • Obsłużono kategoryzację wniosków składanych z poziomów pulpitów, w celu usprawnienia procesu składania wniosków. Na liście Ogólne -> Wnioski w celu wprowadzenia nowego wniosku dodano przycisk Nowy wniosek , po wybraniu którego pojawia się okno z parametrami:
      • Wnioski bez kategorii - parametr może przyjmować wartości TAK/NIE. Jeżeli parametr zostanie ustawiony NIE, to będzie można wskazać kategorię wniosków, co umożliwi zawężenie listy wniosków do wybranej kategorii.
      • Kategoria wniosku - po wybraniu kategorii w parametrze "Wniosek" lista zostanie zawężona do wniosków przypisanych do danej kategorii.
      • Wniosek - należy wskazać wniosek, który będzie składany.
    • Zmodyfikowano wniosek e-zmian rachunku bankowego dodając parametr Rachunek główny do wynagrodzeń domyślnie ustawiony na TAK.
    • Dodano e-wniosek o dobrowolne przystąpienie do PPK wiek 55+, a także weryfikatory sprawdzające, czy dana osoba może złożyć wniosek o dobrowolne przystąpienie do PPK.

Zmiany w module Księgowość:

  • Odsetki handlowe stosowane w rozliczeniach z podmiotami leczniczymi - wprowadzono do systemu stopę odsetek handlowych stosowanych w rozliczeniach z podmiotami leczniczymi. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych (medyczne) dodano w konfiguracji Ewidencje ŚP -> Odsetki wraz z aktualną wartością 9,5%.
  • Mechanizm podzielonej płatności - przelewy łączone - wprowadzono możliwość przygotowania łączonego przelewu dla kilku płatności MPP pochodzących z tego samego dokumentu.
  • Sprawdzanie statusu kontrahenta z poziomu Rejestru VAT - czynność Sprawdź status kontrahentów dostępną na liście Rejestr VAT rozbudowano o możliwość sprawdzania statusu kontrahentów według daty operacji dokumentu lub daty rozliczenia VAT. Dodatkowo umożliwiono sprawdzenie statusu kontrahentów w bazie VIES wg daty aktualnej lub według daty operacji na dokumencie w oparciu o historię statusów zapisanych na karcie kontrahenta.
  • Szablony kopiowania dokumentów - dodano możliwość oznaczania dokumentów ewidencji typu: PK, sprzedaż i zakup jako szablonów do kopiowania.
  • Import wielu plików XML - dodano możliwość importu wielu plików XML jednocześnie (czynność Import z wielu plików XML dostępna z menu Narzędzia).
  • Pobieranie danych z GUS w Biurach Rachunkowych - Biurom Rachunkowym umożliwiono pobieranie i uzupełnianie danych obsługiwanej firmy na podstawie danych z GUS.
  • Praca na wielu bazach - czynności Zapisz ustawienia listy w bazach oraz Przywróć ustawienia listy w bazach dostępne w ramach Organizatora widoku listy rozbudowano o możliwość wyboru kontekstów zapisu ustawień.

Zmiany w module Handel:

  • Słownik kodów CN - zmieniono sposób edycji kodu CN w karcie towaru. Odbywa się ona obecnie przez wybór z rozbudowanego słownika. W słowniku tym dla każdego kodu CN można określić jednostkę uzupełniającą oraz wymagalność masy netto.
  • Serwis do własnej (wdrożeniowej) obsługi kodu kreskowego z czytnika - dodano serwis, który umożliwia wpięcie się własnym dodatkiem w logikę przetwarzania kodu kreskowego odczytanego czytnikiem. Serwis działa na dwa sposoby: dodatkowy kod jest wykonywany wtedy, gdy mechanizm standardowy nie znalazł odczytanego kodu w żadnym z predefiniowanych kroków (1), albo standardowe kroki są pomijane i od razu wykonywany jest dodatkowy kod (2).
  • Raportowanie sprzedaży - ulepszenia - na liście faktur sprzedaży dodano wydruk „Nierozliczone faktury zaliczkowe” oraz grupę raportów o nazwie „Zestawienia wg wartości pozycji”. Nowa grupa zawiera dwa zestawienia: Sprzedaż towarów i usług (wg pozycji), Sprzedaż do kontrahentów (wg pozycji).

 

Zmiany Systemowe:

  • HTML plik Servers.config serwera interfejsu użytkowania został przeniesiony do folderu Config. Została również zmieniona jego nazwa na app.servers.config. Również nazwy pozostałych plików konfiguracyjnych w folderze Config zostały zmienione wg następującego schematu stara nazwa enova365.XXXX.config - nowa nazwa app.XXXX.config.
  • W wersji 2006 enova365 HTML został udostępniony podgląd tabel.
  • W wersji 2006 enova365 HTML zostały zaimplementowane podpowiedzi wyrażeń dla pól typu kod. Dzięki czemu np. na zestawieniu księgowym można uzyskać listę dostępnych wyrażeń.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami zmian w poszczególnym modułach zawartymi w ulotce do wersji.

Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin