Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
test
Ikona facebook Ikona twitter

Sprzedaż i CRM

Sprzedaż i CRM to system mobilny, elastyczny, strategiczny i wielobranżowy.

Obszar Sprzedaż i CRM w programie enova365 można rozróżnić na takie moduły podstawowe i dodatkowe jak: CRM, Harmonogram zadań, Windykacja

Możliwości obszaru Sprzedaż i CRM to m.in.:

    • Ewidencja kontaktu z klientem - Gromadzi informacje o czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta. W dowolnym momencie istnieje możliwość wyeksportowania danych, np. listę kontaktów. Pozwala na tworzenie raportów dotyczących historii kontaktów z konkretnym Kontrahentem. Umożliwia zestawienia danych według uznania oraz importowanie danych z arkusza Excel i z pliku .xml. Umożliwia tworzenie zadań, zdarzeń, prowadzenie projektów i kampanii. Zawiera gotowe wzorce, które można modyfikować według potrzeb.
    • Obsługa lejka sprzedażowego - Funkcjonalność ta odnosi się do procesu zakupowego, umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży.
      Lejek jest podzielony na kolejne etapy, które różnią się od siebie w zależności od modelu sprzedaży. Umożliwia pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów, otrzymanie informacji na temat zaangażowania potencjalnych klientów oraz prace w przeglądarce i wizualizację danych w formie wykresów. Z enova365 analiza lejku sprzedażowego jest maksymalnie prosta - enova365 sama przeanalizuje lejek sprzedażowy.

Dzięki temu łatwiej będziesz podejmować decyzje, dostosujesz komunikat do konkretnej grupy Klientów. Będziesz mieć pewność z jakiego źródła firma pozyskuje najwięcej Klientów.

  • Raporty i forecasty - Umożliwia eksportowanie danych do arkusza z wybranego przez siebie miejsca w systemie jak i prezentowanie ich w formie wykresu.
    Tworzenie raportów i analiz danych, które mają swoje miejsce w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.
  • Harmonogramy i obsługa procesów - Funkcjonalność umożliwia wysyłanie powiadomień/zadań za pomocą poczty e-mail lub SMS. Brak konieczności korzystania z dodatkowych kont pocztowych. Generowanie przypomnień oraz prowadzenie suportu i reklamacji.
  • Aplikacje mobilne dla handlowców
  • Pulpit kontrahenta - To możliwość dostępu do zamówień dla klientów, co wnosi możliwość sprawdzenia historii zamówień oraz pobierania faktur.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin