Sprzedaż i CRM to system mobilny, elastyczny, strategiczny i wielobranżowy.

Obszar Sprzedaż i CRM w programie enova365 można rozróżnić na takie moduły podstawowe i dodatkowe jak: CRM, Harmonogram zadań, Windykacja

Możliwości obszaru Sprzedaż i CRM to m.in.:

  • Ewidencja kontaktu z klientem - Gromadzi informacje o czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta. W dowolnym momencie istnieje możliwość wyeksportowania danych, np. listę kontaktów. Pozwala na tworzenie raportów dotyczących historii kontaktów z konkretnym Kontrahentem. Umożliwia zestawienia danych według uznania oraz importowanie danych z arkusza Excel i z pliku .xml. Umożliwia tworzenie zadań, zdarzeń, prowadzenie projektów i kampanii. Zawiera gotowe wzorce, które można modyfikować według potrzeb.
  • Obsługa lejka sprzedażowego - Funkcjonalność ta odnosi się do procesu zakupowego, umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży.
    Lejek jest podzielony na kolejne etapy, które różnią się od siebie w zależności od modelu sprzedaży. Umożliwia pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów, otrzymanie informacji na temat zaangażowania potencjalnych klientów oraz prace w przeglądarce i wizualizację danych w formie wykresów. Z enova365 analiza lejku sprzedażowego jest maksymalnie prosta - enova365 sama przeanalizuje lejek sprzedażowy.
  • Dzięki temu łatwiej będziesz podejmować decyzje, dostosujesz komunikat do konkretnej grupy Klientów. Będziesz mieć pewność z jakiego źródła firma pozyskuje najwięcej Klientów.

  • Raporty i forecasty - Umożliwia eksportowanie danych do arkusza z wybranego przez siebie miejsca w systemie jak i prezentowanie ich w formie wykresu.
    Tworzenie raportów i analiz danych, które mają swoje miejsce w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.
  • Harmonogramy i obsługa procesów - Funkcjonalność umożliwia wysyłanie powiadomień/zadań za pomocą poczty e-mail lub SMS. Brak konieczności korzystania z dodatkowych kont pocztowych. Generowanie przypomnień oraz prowadzenie suportu i reklamacji.
  • Aplikacje mobilne dla handlowców
  • Pulpit kontrahenta - To możliwość dostępu do zamówień dla klientów, co wnosi możliwość sprawdzenia historii zamówień oraz pobierania faktur.