Logo firmy Erpit
Zaloguj Zarejestruj Przejdź do stopki
  • A
  • A+
  • A++
  • Ikona zmiany kontrastu
  • Strona główna
  • enova365
  • O firmie
  • Komunikaty
  • Samouczki
    • enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii enova365

      • Podstawowa obsługa enova365
      • Dział techniczny
      • Moduł Finanse i Księgowość
      • Moduł Handel
      • Moduł Kadry Płace
      • Split payment
      • JPK
      • PPK
      • Dodatki do enova365
      • enova365 w czasie pandemii
      • Cyfryzacja danych w enova365
      • Wersje enova365
    • Gospodarka magazynowa Ikona menu rozwijanego kategorii Gospodarka magazynowa

      • część I - Wprowadzenie
      • część II - Procesy magazynowe
      • część III - Przyjęcie magazynowe
      • część IV - Wydanie magazynowe
      • część V - Stan magazynu i FIFO
      • część VI - Algorytmy obrotu magazynowego
      • część VII - Korekta PZ i jej skutki
      • część VIII - Inwentaryzacja
      • część IX - Uproszczony obieg dokumentów
      • część X - Ścisła ewidencja
    • Słownik skrótów Ikona menu rozwijanego kategorii Słownik skrótów

      • Skróty w księgowości
    • Polski Ład Ikona menu rozwijanego kategorii Polski Ład

      • Nowe przepisy
    • Oprogramowanie ERPIT Ikona menu rozwijanego kategorii Oprogramowanie ERPIT

      • BL Skaner
  • Oferta
    • Dla magazynu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla magazynu

      • Erpit WMS dla e-commerce
    • ERP enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii ERP enova365

      • Wdrożenie oprogramowania enova365
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
    • Rozwiązania e-commerce Ikona menu rozwijanego kategorii Rozwiązania e-commerce

      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Dodatek Erpit eCommerce
    • Dla kadr i płac Ikona menu rozwijanego kategorii Dla kadr i płac

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Skierowanie na badania lekarskie
    • Dla księgowości Ikona menu rozwijanego kategorii Dla księgowości

      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do masowego pobierania kursów - uruchomienie sprzedaży
    • Dla biur rachunkowych Ikona menu rozwijanego kategorii Dla biur rachunkowych

      • Rozliczanie czasu pracy w enova365
      • Importer z programu Subiekt
      • Importer z formatu Optima
      • Importer JPK
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek do enova365 - Zapisywanie faktur w bazie slave
    • Branżowe dla enova365 Ikona menu rozwijanego kategorii Branżowe dla enova365

      • Dodatek zbożowy
      • Dodatek Kontra
    • Dla handlu Ikona menu rozwijanego kategorii Dla handlu

      • Mobilny Handlowiec
      • Integracja Allegro z programem enova365
      • Integracja ze sklepem internetowym Shoper
      • Erpit WMS dla e-commerce
      • Dodatek Kontra
      • Dodatek do enova365 - wysyłka maili z fakturami i rozrachunkami
      • Dodatek Erpit eCommerce
  • Cennik
  • Kontakt
  • Panel klienta
  • Logowanie
Spis treści
test
Ikona facebook Ikona twitter

Przebieg wdrożenia enova365 z ERPIT

Przebieg wdrożenia w każdej firmie może przebiegać w inny sposób, odpowiadający na konkretne potrzeby. Jednak każde wdrożenie opiera się na następujących czynnościach:

  1. Analiza przedwdrożeniowa
  2. Projekt wdrożenia
  3. Realizacja wdrożenia

Wdrożenie możemy przeprowadzić stacjonarnie, zdalnie lub po części stacjonarnie i zdalnie.

Celem każdego wdrożenia, jakiego się podejmujemy jest przede wszystkim zadowolony klient oraz spełnienie oczekiwań, dzięki którym możliwa będzie efektywna praca z systemem ERP enova365.

 

Jest to etap, w którym prowadzimy szczegółową analizę, zbieramy niezbędne informacje, zapoznajemy się z charakterystyką danego przedsiębiorstwa. To proces podczas którego chcemy zapoznać się z potrzebami i oczekiwaniami odnośnie wdrożenia i konfiguracji programu.

Jako firma zajmująca się wdrażaniem decydujemy się wyjść ze schematycznych rozwiązań i przeprowadzić każdorazowo dogłębną analizę działań potencjalnych klientów. Co do zasady staramy się  podzielić ja na dwa etapy: pierwszy z nich odnosi się do zbadania potrzeb, a także działalności firmy w wybranych obszarach, które będzie obsługiwał program, a następnie procesów jakie zachodzą w ramach danych działów.

Te wszystkie działania zmierzają do wypracowania jak najlepszej oferty, a tym samym dobrania odpowiednich modułów enova365 oraz rozszerzeń w postaci dodatków (jeśli takowe będą potrzebne). Analiza przedwdrożeniowa pomoże odpowiedzieć na wiele pytań, a najbardziej opłaca się ją przeprowadzić w przedsiębiorstwach, które prowadzą rozbudowane systemy, działające w stałych schematach. W tym miejscu warto także zastanowić się, jakie korzyści przyniesie analiza przedwdrożeniowa? Otóż niewątpliwie pomoże zrozumieć mechanizmy działające w firmie, a tym samym sprawdzić, czy zaproponowane rozwiązania, rzeczywiście skutecznie zadziałają w danym przedsiębiorstwie.

 

Analizy dokonuje przeważnie nasz zespół złożony z trzech osób, którymi są: kierownik, wdrożeniowiec i programista. Jest to oczywiście podstawowy skład, który może ulec rozszerzeniu w razie potrzeby zweryfikowania dużej ilości działów. Sam proces rozpoczyna się w zasadzie w chwili pierwszego wywiadu z klientem, w której przedstawia nam ramowo działania swojej firmy. Na jej podstawie opracowujemy wersję demo oprogramowania, które następnie prezentowane jest na konferencji z udziałem zainteresowane. W jej czasie nanosimy już pierwsze poprawki, które zaproponuje klient, a tym samym staramy się jak najbardziej zoptymalizować program.

Na tym etapie możemy stwierdzić, że projekt jest gotowy. Przekazujemy, wdrażamy go  u Klienta w celu weryfikacji. Ten etap kończy naszą pracę. Cały proces odbywa się w oparciu o ustalenia zawarte pomiędzy Klientem. Oczywiste jest to, że w trakcie prac można spodziewać się zmiany sytuacji, czy danego czynnika, dlatego przewiduje się, że zmiany mogą dotyczyć ok. 20% pierwotnych ustaleń.
Stopka - logo firmy Erpit
Kontakt

ERPIT Sp. z o.o.

Ikona mapy firmy Os. Bolesława Chrobrego 35/52

Ikona adresu firmy 60-681 Poznań

Ikona telefonu komórkowego firmy +48 601 720 038

Ikona maila sprzedaz@erpit.pl

Social media
  • Ikona przekierowania na kanał w serwisie Youtube
  • Ikona przekierowania na fanpage w serwisie Facebook
  • Ikona przekierowania do strony w serwisie Linkedin
Regulamin