
Przebieg wdrożenia enova365 z ERPIT
Przebieg wdrożenia w każdej firmie może przebiegać w inny sposób, odpowiadający na konkretne potrzeby. Jednak każde wdrożenie opiera się na następujących czynnościach:
- Analiza przedwdrożeniowa
- Projekt wdrożenia
- Realizacja wdrożenia
Wdrożenie możemy przeprowadzić stacjonarnie, zdalnie lub po części stacjonarnie i zdalnie.
Celem każdego wdrożenia, jakiego się podejmujemy jest przede wszystkim zadowolony klient oraz spełnienie oczekiwań, dzięki którym możliwa będzie efektywna praca z systemem ERP enova365.
Jest to etap, w którym prowadzimy szczegółową analizę, zbieramy niezbędne informacje, zapoznajemy się z charakterystyką danego przedsiębiorstwa. To proces podczas którego chcemy zapoznać się z potrzebami i oczekiwaniami odnośnie wdrożenia i konfiguracji programu.
Jako firma zajmująca się wdrażaniem decydujemy się wyjść ze schematycznych rozwiązań i przeprowadzić każdorazowo dogłębną analizę działań potencjalnych klientów. Co do zasady staramy się podzielić ja na dwa etapy: pierwszy z nich odnosi się do zbadania potrzeb, a także działalności firmy w wybranych obszarach, które będzie obsługiwał program, a następnie procesów jakie zachodzą w ramach danych działów.
Te wszystkie działania zmierzają do wypracowania jak najlepszej oferty, a tym samym dobrania odpowiednich modułów enova365 oraz rozszerzeń w postaci dodatków (jeśli takowe będą potrzebne). Analiza przedwdrożeniowa pomoże odpowiedzieć na wiele pytań, a najbardziej opłaca się ją przeprowadzić w przedsiębiorstwach, które prowadzą rozbudowane systemy, działające w stałych schematach. W tym miejscu warto także zastanowić się, jakie korzyści przyniesie analiza przedwdrożeniowa? Otóż niewątpliwie pomoże zrozumieć mechanizmy działające w firmie, a tym samym sprawdzić, czy zaproponowane rozwiązania, rzeczywiście skutecznie zadziałają w danym przedsiębiorstwie.